תכנון גינה במרפסת
לגנן עד הבית התקשרו – 072-3976393 או השאירו פרטים

תכנון גינה במרפסת

תוכן עניינים

מהי גינה עם מרפסת?

גינה עם מרפסת הופכת את החלל של מרפסת שנשקף ממנו לעתים קרובות לנווה מדבר שופע ומיניאטורי. זוהי אמנות ההרמוניה של חללים קטנים עם צמחייה, ומציעה לתושבי העיר הזדמנות לטפח צמחים, פרחים, עשבי תיבול, או אפילו ירקות קטנים. לאור אילוצי המרחב, האור והמשקל, גינות מרפסת דורשות מגע שונה בהשוואה לגינות קונבנציונליות.

תכנון גינה עם מרפסת

לפני שמתחילים, שאלו את עצמכם, "מה החזון שלי לגבי גן המרפסת הזה?" בין אם אתם מחפשים ליצור מרחב שליו למנוחה, כריית ירקות קטנה או גן עדן פורח, המטרה שלכם תעצב את הבחירות שלכם.

תכנון גינת מרפסת כרוך בשיקול זהיר של השטח הפנוי, האקלים, הכיוון אליו פונה המרפסת ומגבלות המשקל של המרפסת שלכם. זה לא קשור רק לאסתטיקה אלא להבטיח את הבריאות והבטיחות של הצמחים שלך, מבנה המרפסת שלך ושל עצמך.

  • אופטימיזציית שטח: מדוד את מידות המרפסת שלך. השתמש בגינון אנכי, באדניות צמודות על הקיר ובעציצים תלויים כדי לייעל את החלל.
  • אקלים ואור שמש: בהתאם לכיוון שפונה המרפסת שלך, תקבל כמויות שונות של אור שמש. מרפסות הפונות לצפון עשויות לקבל פחות שמש ישירה, בעוד שהמרפסות הפונות לדרום עשויות לקבל אור שמש במשך רוב שעות היום. בחר צמחים המתאימים לתנאים אלה.
  • הגבלת משקל: חיוני להיות מודע לכמות המשקל המרפסת שלך יכולה להתמודד. כאשר קונים עציצים, אדמה וצמחים, קחו תמיד בחשבון את המשקל הקולקטיבי שלהם.
  • ניקוז מים: ודא שיש ניקוז הולם עבור הצמחים שלך, והתחשב בשכנים למטה. שימוש בצלוחיות מתחת לסירים יכול לעזור למנוע טפטוף.
  • גורמי רוח: צמחים גבוהים או עציצים קלים עלולים להפיל בתנאי רוח. שקלו להשקיע במשיכות רוח או במיגון, ובחרו בצמחים שיכולים לעמוד ברוח.
  • בחירת צמחים: בהתאם להעדפה שלך, אתה יכול לגדל צמחי נוי, מאכלים או שילוב של שניהם. ודא שהם תואמים לתנאי המרפסת שלך.

ה"גנן המסור": השותף שלך לתכנון גינות המרפסת

ב"גנן המסור", אנו מבינים את הניואנסים של גינון עירוני. שירות תכנון גינות המרפסת המיוחד שלנו נועד להפוך את המרפסת שלך לגן עדן מוריק, המותאם בדיוק בשבילך. עם מומחיות המתפרסת על פני עיצובי גינות שונים והבנה מעמיקה של אתגרים עירוניים, הבחירה בנו מבטיחה שאתה מציב את המרפסת שלך בידיים שדואגות. המחויבות שלנו היא ליצור מרחב שבו תוכלו לנשום, להירגע וליהנות מהמגע של הטבע בתוך הג'ונגל העירוני.

צור קשר עוד היום!

גינת מרפסת החלומות שלך נמצאת במרחק קליק אחד. צלול לתוך עולם הגינון העירוני ותנו לנו לעזור לכם ליצור מקלט ירוק אישי. בקר עכשיו באתר "הגנן המסור" וצא למסע גינון טרנספורמטיבי!

תכנון גינת מרפסת הוא שילוב של פרקטיות ויצירתיות. עם תכנון נכון, אפילו המרפסת הקטנה ביותר יכולה להפוך למקלט גן מקסים. זכרו, הגינה היא חלל מתפתח, אז אל תהססו להתנסות וללמוד תוך כדי גדילה!

 

לבחירת גנן נכון עבורכם. השאירו פרטים
רוצים להתייעץ עם גנן?
חייגו או השאירו פרטים:
עוד בקטגוריה
מידע חשוב
הקמת גינות במרכז

הקמת גנים במרכז: מהפכה ירוקה במרחבים עירוניים הקמת גינה כרוכה

עבודות גינה והתמחויות שלנו

אנחנו עובדים עם גננים מקצוענים, שיודעים לעצב גינות ברמה הגבוהה ביותר, גינות פרטיות, גינות עירוניות ושל מוסדות, הגננים שלנו עובדים גם עם בגינות פרטיות וגם בגינות בדירות גן וגינות גג ומרפסות

תכנון גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

עיצוב גינות

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

גיזום עצים

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

הקמת גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

צרו קשר

דילוג לתוכן