עיצוב גינה כפרית
לגנן עד הבית התקשרו – 072-3976393 או השאירו פרטים

עיצוב גינה כפרית

תוכן עניינים

 אמץ את הקסם של עיצוב גינות כפריות

גנים כפריים מעוררים תחושה של שלווה, נוסטלגיה ויופי טבעי המאופינים בצמחייה שופעת ובשילוב הרמוני של פונקציונליות ואסתטיקה.

 בין אם אתם גרים בכפר או פשוט מבקשים לשחזר את הקסם הכפרי בסביבה אורבנית, עיצוב גינה כפרית מאפשר לכם לאמץ את השלווה של הטבע תוך הוספת הטאץ' האישי שלכם.

מה מאפיין גן כפרי?

  • חיי צמחים בשפע: גנים כפריים שופעים צמחייה צפופה, מפרחים תוססים ועד גפנים שוצפות ושיחים מוריקים. אמצו שילוב של צמחים חד-שנתיים ורב-שנתיים, תוך הבטחת מגוון צבעים, צורות ומרקמים לאורך כל עונות השנה. שקול לכלול מועדפים לגן קוטג' כמו ורדים, ולבנדר.
  • פריסה טבעית ובלתי פורמלית: בניגוד לגינות רשמיות עם מבנים קשיחים, לגנים כפריים יש פריסה נינוחה ובלתי פורמלית. עיצוב עם עיקולים עדינים, מסלולים מתפתלים וצורות לא סדירות המחקות את הדפוסים האורגניים של הטבע.  אפשרו לצמחים לצמוח ולהשתלב בחופשיות, מה שנותן לגינה שלכם תחושה ספונטנית יותר וללא מאמץ.
  • אלמנטים כפריים: שלבו אלמנטים כפריים כדי להעצים את האסתטיקה של הגינה הכפרית. השתמש בעץ משוחזר עבור גדרות, סוכות וריהוט גן. הוסף פריטי וינטג' כמו מיכלי מתכת שעברו בליה, כלים ישנים או ארגזי עץ מחודשים למגע של נוסטלגיה ואופי.
  • מבנים מקסימים: גנים כפריים כוללים לעתים קרובות מבנים מוזרים כמו סוכות, פרגולות וגזיבו. אלמנטים אלה מספקים הן עניין ויזואלי והן חללים פונקציונליים עבור הרפיה, אוכל או הנאה מהנוף. שקול לשלב צמחים מטפסים כמו זלזלת או ורדים מטפסים כדי לשפר עוד יותר את המשיכה.

 

איך תתחיל בעיצוב הגינה הכפרית שלך?

התחל בלדמיין ולתכנן איך תרצה שתראה הגינה הכפרית שלך, האם אתה רוצה פינת ישיבה נעימה, משטח ירק או ערוגה תוססת? 

  1. אמצו פלטת צבעים טבעית: גנים כפריים נוטים להכיל גווני פסטל רכים יחד עם נקודות צבע עזות. לבנים, ורודים, סגולים וצהובים הם בחירות נפוצות. שלבו גוונים וגוונים שונים כדי ליצור אווירה הרמונית ושלווה.
  2. צור פינות נעימות: הציגו פינות ישיבה אינטימיות או מקומות סמויים בגינה שלכם. פינות נסתרות אלו יכולות להיות מעוטרות בספסלים, מושבי נדנדה או ערסלים, מזמינים אותך להירגע ולטבול את עצמך בשלוות הטבע.
  3. שלב תכונות מים: שקול להוסיף מאפיין מים כמו בריכה קטנה, מרחץ ציפורים או מזרקה מבעבעת. אלמנטים אלה לא רק יוצרים נוף קולי מרגיע אלא גם מושכים חיות בר, ותורמים למערכת האקולוגית הטבעית של הגן הכפרי שלך.
  4. ריבוד ורצף צמחים: תכנן את ערכת השתילה שלך תוך מחשבה על גבהים שונים. שכבות צמחים גבוהים יותר מאחור ועוברים בהדרגה לצמחים קצרים יותר מלפנים. טכניקה זו יוצרת עומק ועניין ויזואלי. בנוסף, שלבו צמחים עם זמני פריחה משתנים כדי להבטיח תצוגה רציפה של פרחים לאורך כל עונות השנה.
  5. סביבה ידידותית לחיות בר: עודדו את המגוון הביולוגי על ידי הכללת אלמנטים המושכים פרפרים, דבורים וציפורים. לשתול פרחים עשירים בצוף, לספק בתי ציפורים או נקודות קינון, ולהימנע משימוש בחומרי הדברה מזיקים כדי לטפח מערכת אקולוגית משגשגת בגינה שלך.

רוצה לעצב גינה כפרית משלך?

דמיינו לעצמכם גן מלא בפרחים פורחים, שבילים מפותלים וירק שופע שמעביר אתכם אל מקום מפלט כפרי שליו. הצוות שלנו בולט כאנשי המקצוע המוכשרים והמיומנים ביותר ביצירת חללי חוץ אידיליים לבתים כפריים, עם הידע המעמיק שלהם בגננות ואדריכלות נוף, הם מצוידים היטב לאצור מגוון של צמחים, עצים ושיחים המשגשגים בגינה כפרית, תוך יצירת שטיח של צבעים, מרקמים וריחות שישמחו את החושים שלכם. שואבים השראה מהאזור הכפרי הציורי, המומחים שלנו בעלי הבנה של המהות והקסם המגדירים גן כפרי אמיתי, הם מצטיינים בשילוב חלק של היופי הטבעי של מדשאות רחבות ידיים, ערוגות פרחים תוססות ושבילים מתפתלים כדי ליצור נוף שובה לב והרמוני שמשלים את הבית הכפרי שלך בצורה מושלמת.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי לצאת למסע של הפיכת המרחב החיצוני שלך למקלט שמשדר את הפיתוי הנצחי של בית כפרי והתנסו במומחיות ובמסירות שאין כמותה של המומחים שלנו, פעלו עכשיו ותנו לנו להפוך את חלומות הגן הכפרי שלכם למציאות.

בנוסף, הצוות שלנו יעבדו איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את ההעדפות, אורח החיים והתקציב שלך, ויבטיחו שכל אלמנט בגינה הכפרית שלך משקף את הטעם והאישיות הייחודיים שלך.

 אנו מחויבים לספק אומנות יוצאת דופן ותשומת לב חסרת תקדים לפרטים!

אז התכוננו לאמץ את יופיו של הטבע וליהנות מהאווירה השלווה של נווה מדבר הגן הכפרי שלכם. 

 

עיצוב גינה כפרית מאפשר לכם לברוח מהמולת היומיום ולהתחבר מחדש ליופי הטבע, על ידי אימוץ המאפיינים של גינה כפרית, כגון צמחים בשפע.

הפוך את הגינה שלך לנווה מדבר כפרי שובה לב עם צוות המומחים שלנו, עם שפע הידע והניסיון שלהם בתחום, יש להם את היכולת הייחודית ליצור חללי חוץ מדהימים הממזגים ללא מאמץ יופי טבעי עם קסם נצחי. אם תפקידו בידיהם את פרויקט עיצוב הגינה שלכם, תוכלו לצפות ללא פחות ממצוינות. המומחים שלנו ישלבו באמנות אלמנטים כפריים. העין החדה שלהם לפרטים, ההבנה העמוקה של בחירת צמחים ואומנות ללא דופי מבטיחים שכל היבט בגינה שלך יעוצב בקפידה כדי לעורר אווירה כפרית. תן למומחים המנוסים שלנו לטוות את הקסם שלהם ולהפוך את החלל שלך למקלט שחוגג את היופי הגולמי של הטבע בצורה כפרית אך אלגנטית.

 אמץ את הקסם הכפרי ועשה את הצעד הראשון לקראת יצירת גינת החלומות שלך על ידי פנייה לצוות המנוסה שלנו עוד היום.

 

לבחירת גנן נכון עבורכם. השאירו פרטים
רוצים להתייעץ עם גנן?
חייגו או השאירו פרטים:
עוד בקטגוריה
מידע חשוב
הקמת גינות במרכז

הקמת גנים במרכז: מהפכה ירוקה במרחבים עירוניים הקמת גינה כרוכה

עבודות גינה והתמחויות שלנו

אנחנו עובדים עם גננים מקצוענים, שיודעים לעצב גינות ברמה הגבוהה ביותר, גינות פרטיות, גינות עירוניות ושל מוסדות, הגננים שלנו עובדים גם עם בגינות פרטיות וגם בגינות בדירות גן וגינות גג ומרפסות

תכנון גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

עיצוב גינות

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

גיזום עצים

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

הקמת גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

צרו קשר

דילוג לתוכן