עיצוב גינות פנטהאוז
לגנן עד הבית התקשרו – 072-3976393 או השאירו פרטים

עיצוב גינות פנטהאוז

תוכן עניינים

מהי גינת פנטהאוז?

גינת פנטהאוז היא שטח ירוק מעובד שנוצר בקומה העליונה או בגג של בניין דירות או רב קומות. גנים אלה הופכים מרחבים עירוניים למקומות מפלט מוריקים, וממזגים את היוקרה של מגורי פנטהאוז עם ההילה הטיפולית של הטבע. מושרשים בפילוסופיה שלפיה כל חלל יכול להפוך לנווה מדבר ירוק, גנים אלה מתריסים לאופי הקונקרטי של החיים העירוניים, מפיחים חיים בפלדה ובאבן.

עיצוב גינת פנטהאוז

עיצוב גינת פנטהאוז היא אומנות הנבדלת מעיצוב גינות מסורתיות. גינות פנטהאוז מאופיינות בשימוש בצמחים חסכוניים בשטח, זנים עמידים שיכולים לעמוד בתנאי רוח, ולעתים קרובות אלמנטים רב תפקודיים כמו ישיבה, מתקני מים ואפילו מטבחי חוץ. בהתחשב בשטח המוגבל ובתנאי הסביבה הייחודיים של גגות, עיצובי גינות פנטהאוז משלבים לעתים קרובות אסתטיקה עם פרקטיות, ויוצרים חלל שהוא גם יפה וגם פונקציונלי.

תהליך עיצוב גינות פנטהאוז

תהליך תכנון נווה מדבר מוגבהים אלה כולל מספר שלבים. ראשית, הבנת הפריסה האדריכלית של הבניין היא חיונית. זה מסייע בקביעת מגבלות משקל, פתרונות ניקוז וחיזוקים מבניים פוטנציאליים הדרושים. לאחר מכן, המעצב יברר את מיקרו האקלים של הגג, שכן הוא יכול להיות שונה באופן משמעותי מגובה פני הקרקע, בהתחשב בחשיפה שלו לשמש, לרוח, ולפעמים אפילו לתרסיס מלח. בהתחשב בגורמים אלה, המעצב יבחר צמחים, ריהוט ואלמנטים נוספים מתאימים, ויבטיח שהם משלימים את האסתטיקה הכללית של הפנטהאוז וסביבתו.

טיפים לעיצוב גינות פנטהאוז

  • עמידה במזג האוויר: בחרו בצמחים עמידים בפני רוח ושמש עזה, כגון סוקולנטים או עשבים מסוימים.
  • נצל את המרחב האנכי: שקול גנים אנכיים, סבכות וסירים תלויים כדי למקסם את המרחב.
  • ישיבה משולבת: שלבו ישיבה מובנית המשתלבת בצורה חלקה עם פריסת הגינה.
  • ניהול מים: הקפידו על ניקוז תקין ושקלו התקנת מערכת השקיה.
  • הבטיחות תחילה: התקן מחסומי בטיחות, במיוחד אם יש ילדים או חיות מחמד.

שירותי עיצוב גינות פנטהאוז "גנן המסור".

ב"הגנן המסור", אנו מכירים בכך שגן פנטהאוז הוא יותר מסתם הרחבה של מרחב המחיה שלך – הוא שיקוף של השאיפה שלך לשקט בתוך ההתפשטות העירונית. המעצבים המומחים שלנו, עם ניסיון של שנים בגינון על הגג, שוזרים יחד את החן של הטבע עם הבלעדיות של מגורי פנטהאוז. בבחירת "הגנן המסור", אתה בוחר בעיצובים מותאמים לטעמך האישי, ומביאים לגנים שהם גם מהפנטים וגם פרקטיים.

צרו קשר עם ה"הגן המסור" עוד היום!

למה להסתפק רק בגג כשאפשר להפוך אותו לגן עדן? ב"הגנן המסור" כל גינה שאנו מעצבים היא עדות לתשוקה ולמחויבות שלנו למצוינות. העלו את חווית המגורים שלכם, פנקו את היוקרה של הטבע. אל תחלמו רק על גינת הפנטהאוז המושלמת שלכם, תן לנו להפוך את זה למציאות. בקר באתר שלנו עכשיו, ועשה את הצעד הראשון לקראת המפלט העירוני הפרטי שלך!

 

לבחירת גנן נכון עבורכם. השאירו פרטים
רוצים להתייעץ עם גנן?
חייגו או השאירו פרטים:
עוד בקטגוריה
מידע חשוב
הקמת גינות במרכז

הקמת גנים במרכז: מהפכה ירוקה במרחבים עירוניים הקמת גינה כרוכה

עבודות גינה והתמחויות שלנו

אנחנו עובדים עם גננים מקצוענים, שיודעים לעצב גינות ברמה הגבוהה ביותר, גינות פרטיות, גינות עירוניות ושל מוסדות, הגננים שלנו עובדים גם עם בגינות פרטיות וגם בגינות בדירות גן וגינות גג ומרפסות

תכנון גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

עיצוב גינות

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

גיזום עצים

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

הקמת גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

צרו קשר

דילוג לתוכן