גיזום עצים בגובה
לגנן עד הבית התקשרו – 072-3976393 או השאירו פרטים

גיזום עצים בגובה

תוכן עניינים

גיזום עצים בגובה הוא פרקטיקה תרבותית מיוחדת הכוללת כריתה ועיצוב של עצים גבוהים כדי לשפר את בריאותם, האסתטיקה והבטיחות הכללית שלהם.
גיזום עצים בגובה כרוך בעבודה על עצים החורגים מהישג ידם של כלי וציוד גיזום סטנדרטיים. עצים אלו נמצאים בדרך כלל באזורים עירוניים, פארקים, גנים או נופים מסחריים, ותחזוקתם מצריך עורכים מיומנים עם הציוד והטכניקות הנכונות.

יש לכם עצים גבוהים הדורשים גיזום מקצועי?

במידה ונתקלתם באחד כזה, אל תהססו לפנות לצוות המומחים שלנו. יש לנו את הידע, הכישורים והציוד הדרושים כדי לשמור ביעילות על הבריאות, הבטיחות והיופי של העצים שלך בכל גובה. 

צור איתנו קשר עוד היום לייעוץ!

צוות הגננים שלנו מתמחה בגיזום עצים גבוהים בדיוק ובזהירות מירבית. 

עם שנים של ניסיון והבנה עמוקה של ביולוגיה של עצים, הם פועלים לפי שיטות עבודה מומלצות בתעשייה כדי לספק מגוון שירותים, כולל דילול כתרים, הסרת עצים מתים, הפחתת גובה ועוד, אנו נותנים עדיפות לבריאות ואריכות החיים של העצים שלך, ומציעים פתרונות מותאמים לצרכים הספציפיים שלך ומבטיחים אסתטיות לעצים הגבוהים שלכם.

צוות המומחים שלנו מתארגן מראש על אמצעי בטיחות נאותים, לרבות שימוש בציוד מגן אישי (PPE), רתמות מאובטחות ועמידה בתקני התעשייה לעבודה בגובה, על כלים כגון גוזמים ארוכי טווח, מסורי מוטות, קוטפי דובדבנים, או אפילו מנופים, תלוי בגובה ובנגישות של העצים הנגזמים.

טיפים לגיזום עצים גבוהים:

  • הערכת בריאות העץ: לפני הגיזום, העריכו את בריאותו הכללית של העץ, זיהוי ענפים מתים, פגומים או חולים הזקוקים להסרה.
  • תכננו את אסטרטגיית הגיזום: קבעו את התוצאה הרצויה ותכננו את חתכי הגיזום בהתאם. התמקדו בשמירה על צורתו ומבנהו הטבעיים של העץ תוך שיפור הבריאות והאסתטיקה שלו.
  • לגזום בשלבים: לעצים גבוהים, רצוי לגזום בשלבים לאורך מספר שנים כדי למזער את הלחץ ולשמור על יציבות העץ.
  • גזום לפינוי: הסר ענפים שמפריעים לבניינים, קווי חשמל או מבנים אחרים, תוך הבטחת מרווח מספיק לבטיחות.

 

גיזום עצים בגובה הוא תרגול מיוחד הכרוך בגיזום ועיצוב קפדניים של עצים גבוהים. כדי לבצע בהצלחה משימה זו, דרושים אנשים מוסמכים, אמצעי בטיחות נאותים וציוד מיוחד.
על ידי מעקב אחר עצות מומחים, כמו הערכת בריאות העץ, תכנון אסטרטגיית הגיזום ושמירה על צווארון הענפים, ניתן להגיע לתוצאות היעילות ביותר.
צוות המומחים שלנו מתמחה בגיזום עצים גבוהים, תוך ניצול הידע הרב והשיטות החדשניות שלהם כדי להבטיח את הרווחה והאטרקטיביות שלך

 

לבחירת גנן נכון עבורכם. השאירו פרטים
רוצים להתייעץ עם גנן?
חייגו או השאירו פרטים:
עוד בקטגוריה
מידע חשוב
הקמת גינות במרכז

הקמת גנים במרכז: מהפכה ירוקה במרחבים עירוניים הקמת גינה כרוכה

עבודות גינה והתמחויות שלנו

אנחנו עובדים עם גננים מקצוענים, שיודעים לעצב גינות ברמה הגבוהה ביותר, גינות פרטיות, גינות עירוניות ושל מוסדות, הגננים שלנו עובדים גם עם בגינות פרטיות וגם בגינות בדירות גן וגינות גג ומרפסות

תכנון גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

עיצוב גינות

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

גיזום עצים

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

הקמת גינה

עיצוב גינות דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים.

צרו קשר

דילוג לתוכן